Datum: 2006-09-08 Visningar: 2989
Algblomningen sommaren 2005 var den värsta jag sett under mina dryga 40 år på ostkusten. Vattnet var inte direkt badvänligt och i luften var det en frän stank. Kanske dags att sluta prata och verkligen göra något åt övergödningen av Östersjön...